Grundejerforening

Grundejerforening og kontingent

Gældende vedtægter, lokalplaner mm - se nedenfor


Hver enkelt bolig er medlem af Grundejerforeningen Kirsebærparken med lige rettigheder og forpligtelser, som alle andre boliger i Kirsebærparken. 

Grundejerforeningens opgave og formål er at varetage medlemmernes fælles interesse omhandlende de fælles udendørs anliggender som drift og vedligeholdelse af veje, stier, p-pladser og vendepladser, udendørs områdebelysning, anvendelse af og belysning i cykelskure, beplantning (hække og træer), stensætning, græsslåning og vedligeholdelse af udendørsarealer, snerydning og saltning/grusning, renovation, fælles arealer, legepladser m.m.


De administrative opgaver som kontingent, regnskab mm varetages af vores administrator - Administrator info

Husk at oplyse ejerskifte til både administrator  og bestyrelsen - også hvis boligen udlejes.


Boligejeres kontakt info: Alle boligejere modtager adgang til administrators beboerweb ved tilflytning til G/F Kirsebærparken - se her
Det er også her du skal rette din mail o.lign.
Boligejere har selv ansvaret for at opdatere deres kontakt oplysninger.

Har du login udfordringer, skal du skrive til administrator.
Fysisk post: Tilmelding kan ske såfremt du opfylder kriterierne for ikke at modtage elektronisk post fra det offentlige. Kontakt administrator herfor.

Bestyrelsen

Bestyrelsen i Kirsebærparken er frivillig og består af fem medlemmer der alle er boligejere i grundejerforeningen.  De vælges på generalforsamlingen. 

Skriv en mail til grundejerforeningens bestyrelse, hvis du har spørgsmål eller forslag til bestyrelsen.
Kontakt til grundejerforeningens bestyrelse: trekronergf@gmail.com

Bestyrelsesformand:

Kasper Pihl Kornbeck nr. 106 (nøgle redsakabsskur)

Ørige bestyrelsesmedlemmer:

Anette Østergaard Sørensen nr. 8, 1. tv. 

Peter Hubrechts nr. 24 (kasserer)

Jette Andersen nr. 90

Karina Noyons nr. 104 (nøgle redskabsskur)

Suppleant:

Bente Olsson nr. 36

Rasmus Gosvig nr. 158

Du kan se referater af bestyrelsesmøder her

Generalforsamling

Afholdelse af Generalforsamling er normalt omkring april. Bestyrelsen fremsender inden generalforsamlingen diverse materiale og officiel indkaldelse til generalforsamlingen.

- Du kan se tidligere års generalforsamlings referater, beretninger, regnskaber og budgetter med mere her


Ønsker du at stille et forslag til generalforsamlingen, så giv gerne bestyrelsen besked, så udgifter knyttet til forslaget kan indarbejdes i budgettet.

Vedtægter §5.2: Forslag , der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal sendes til bestyrelsen via brev eller e-mail senest 5 uger før generalforsamlingen.

- Guide til godt forberedt forslag til generalforsamlingen -  læs her


2021 Generalforsamling blev udført i begrænset form ( = i 2 dele) grundet den ekstraordinære situation Danmark befinder sig læs mere i indkaldelsen.

Vedtægter: 

Gældende vedtægter: 

vedtaget ved den ekstraordinære general forsamling d.12.maj 2022 godkendt af Roskilde kommune og tinglyst.

vedtaget ved ekstraordinære generalforsamling d. 25.april 2017 godkendt af Roskilde Kommune og tinglyst.

Lokalplan:
Boligområdet ved Joensuuvej 2-168 Lokalplan nr.368

Myndighedernes registreringer for Grundejerforeningen Kirsebærparken

CVR nr.31324467

Kommunalt ejendoms nr.. 177808 + 177794

Link til BBR dokumenter område 1 + område 2


Tidligere vedtægter